Focus School of Theatre, Arts and Filmmaking Receives a Donation

By electronic recycling association March 20, 2019

Focus School of Theatre, Arts and Filmmaking Receives 3 Laptops

This deserving non-profit for children and youth working in the field of Film, Arts and Education received 3 laptops from the ERA.  All their Programs have been designed as self-determining Disciplines adapted for children’s education according to age, encouraging students’ interest and creative activities in Theatre, Arts and Filmmaking. Moreover, every Program is intended to complement another ones, so that they all can devise interactive collaboration and persuade Teaching Artists and students from different programs to partner on FOCUS School productions. Therefore, all creative ideas, stories, scripts, drawings, props, images, costumes, footage, audio materials and other students’ products of Art created during each program will be used together in FOCUS School film productions, theatrical shows, concerts as well as displayed during exhibitions and festivals.

If you wish to learn more about this amazing organization. Please visit their website here.

____________________________________________________________________

L’école FOCUS en Théatre, Arts et Cinéma reçoivent 3 ordinateurs portables

Cette honorable organisation à but non lucratif pour les enfants et les jeunes travaillant dans le domaine du cinéma, des arts et de l’éducation a reçu 3 ordinateurs portables de l’ERA.  Tous leurs programmes ont été conçus comme des disciplines auto-déterminantes adaptées à l’éducation des enfants en fonction de l’âge, encourageant l’intérêt des étudiants et les activités créatives dans le théâtre, les arts et la réalisation cinématographique. En outre, chaque programme est destiné à compléter un autre, de sorte qu’ils peuvent tous concevoir une collaboration interactive et persuader les artistes et les étudiants de différents programmes de collaborer sur les productions de l’école FOCUS. Par conséquent, toutes les idées créatives, les histoires, les textes, les dessins, les accessoires, les images, les costumes, les séquences, les matériaux audio et les produits d’autres étudiants en art créés au cours de chaque programme seront utilisés ensemble dans les productions de films de l’école FOCUS, des spectacles théâtraux, des concerts ainsi qu’affichés dans les expositions et les festivals.

Si vous souhaitez en savoir plus sur cette organisation étonnante, visitez leur site Web ici.