MNA Saul Polo helps Donate Tech to Laval Organization

By electronic recycling association March 12, 2019

We were pleased to donate 6 laptops, 4 computers and 2 projectors to Le Relais Communautaire de Laval. We had the pleasure of partnering with MNA Saul Polo to present this donation to this amazing organization.

The Community Relay of Laval is an autonomous community organization that operates in the Laval area and helps people who are vulnerable or in the process of social re-integration. The organization is primarily focused on the basic needs of the individual, providing food security and re-integration services. It aims to break their isolation and to walk towards their personal and financial autonomy.

If you would like to learn more about this organization, please find their website here.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Le Relais Communautaire de Laval reçoit des dons de technologie

Nous avons eu le plaisir de faire don de 6 ordinateurs portables, 4 ordinateurs fixes et 2 projecteurs au Relais Communautaire de Laval. Nous avons eu le plaisir de collaborer avec le député Saul Polo pour présélectionner ce don à cette formidable organisation.

Le relais communautaire de Laval est une organisation communautaire autonome qui opère dans la région de Laval et qui aide les personnes vulnérables ou en voie de réinsertion sociale. L’organisation est principalement axée sur les besoins de base de l’individu, fournissant la sécurité alimentaire et les services de réinsertion. Il vise à briser leur isolement et à marcher vers leur autonomie personnelle et financière.

Si vous souhaitez en savoir plus sur cette organisation, s’il vous plaît trouver leur site Web ici.